onsdag 14 mars 2018

Total lycka med ett grått moln som väntas imorgon

Det blir bara ett kort inlägg idag då det inte hänt så mycket. Just nu går man mest runt i den perfekta tillvaron. Mysfaktorn är på topp. Helst sätter jag mig bredvid Calle med lillen sovandes på magen och kollar på något. Jag är fortfarande hormonell och kan börja gråta väldigt lätt av saker man ser i tv-program, av lycka och av skräck för att något ska hända som tar bort lyckan.

Imorgon är det meningen att jag ska på ett seminarie i 3 timmar. 3 timmar borta från mitt hem och min underbara pojke. Jag vet inte om det går. Det finns en stor chans att jag skulle gråta mig genom hela seminariet. Samtidigt är det bara 2 seminarier kvar och det vore bra att få godkänt. Jag är också rädd för smittorisken. Läkaren bad mig hålla mig borta från vissa platser (typ skola och kollektivtrafik) i en månad och jag skulle gärna hålla detta. Men det är också en examination.

Ja, jag får fortsätta gå runt och älta mina beslut.

God natt gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar