torsdag 15 februari 2018

0 dagar kvar

0 dagar kvar men inget på gång (ingen baby på väg ut här). Jag tycker jag haft ett stort behov av att äta, speciellt onyttigheter eller snarare snacks. Kokostopparna bara försvinner och jag gjorde bananpannkakor på kvällen. Kanske det är ett tecken på att kroppen förbereder sig eller så håller jag bara på att lägga på mig mer vikt.

Idag var jag förbi och hälsade på jobbet. Det var kul att se mina kollegor och alla barnen. Min chef var så snäll och hade köpt en bok med frågor föräldrar oftast har till mig. Nu har jag spännande läsning att göra imorgon.

Efter att ha varit på jobbet och sen kommit hem och ätit blev jag igen supertrött. Verkar kunna vara något vanligt. Kanske är det bara tyngden man bär på eller igen så kanske kroppen är smart ock försöker ge mig så mycket energi som möjligt.

Mamma (blivande mormor) kommer förbi och stannar med oss imorgon. Hon kommer stötta upp mig nu på slutspurten och sen när lillen kommit. Det blir kul att ha någon här på dagtid att prata med också. Jag har visserligen sett till att ha fult med aktiviteter men jag kände verkligen av ensamheten i att gå runt hemma ensam.

Calle och jag satt ock kollade på hus idag. Det är 4 med ok potential. Nu är det bara åka och spana och hoppas att något känns som hemma.

God natt gott folk!


Min mage på beräknat förlossningsdatum 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar