söndag 25 februari 2018

10 dagar efter beräknad förlossning

Nu börjar jag nästan ge upp hoppet. Det verkar inte som om min lilla pojke tänker komma ut av sig själv. På onsdag har jag tid för koll och fredag för att starta igång förlossningen. Det känns fortfarande som om han växer. Magen blir tyngre hela tiden och mina organ blir mer ihop-tryckta åt alla håll. Nu får man gorma sig varje gång man ska ställa sig upp.

Idag var vi och kollade på hus. Tyvärr har det inte släppts så mycket på sista tiden så vi hade bara 2 hus att titta på. Vi nitade väldigt fort båda två. Vi hoppas att mer hus kommer fram snart.

Idag var jag inte på humör för någon film så vi kollade lite på en netflix-serie som heter The good place.
Bildresultat för the good place
Vi hann se 3 avsnitt. Det är en rolig och spännande serie om vad som gör oss till goda människor. Det är även kreativt hur de har försökt skapa något som kan föreställa livet efter döden. Efter 3 avsnitt är min favoritkaraktär Chidi, en förre detta professor i etik och moral. Han har fått höra att huvudpersonen i serien ska vara hans soulmate och sen verkar det som om om hon inte ens ska vara i denna del av efterlivet. Han ska försöka hjälpa henne bli en bättre person samtidigt som han funderar om det ens går att göra någon till en bättre person när personen gör det för personlig vinst. En annan riktigt rolig karaktär är informationssystemet Janet. Denna blir speciellt rolig när de börjar programmera om henne. Bara 3 avsnitt in så här kan min åsikt verkligen ändras men just nu är den någonstans mellan 3 och 4 toasters av 5.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar